Regulamin zamówień
SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Złożenie zamówienia
§ 5 Płatności
§ 6 Realizacja zamówienia
§ 7 Reklamacje
§ 8 Prawo odstąpienia od umowy
§ 9 Postanowienia dotyczące kupujących niebędących konsumentami
§ 10 Dane osobowe
§ 1 DEFINICJE
Konsument – Konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Kupujący - osoba fizyczna, osoba prawna lub ułomna osoba prawna
Odbiorca – osoba wskazana przez Kupującego do odbioru zamówienia
Dostawa - oznacza czynność faktyczną polegającą na dostarczeniu Odbiorcy, Towaru określonego w zamówieniu.
Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Regulamin – niniejszy regulamin.
BOX – produkt, zestaw upominkowy do wyboru na Stronie internetowej.
Formularz Zamówienia – usługa elektroniczna, interaktywny formularz dostępny na Stronie Internetowej umożliwiający złożenie zamówienia, w szczególności poprzez określenie danych odbiorcy oraz nadawcy, a także wybranie konkretnego zestawu upominkowego oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
Strona internetowa – witryna internetowa dostępna pod adresem www.szmaragdowyvan.pl/zamowbox
Sprzedawca – Szmaragdowy Van – Łukasz Mieszczyński, NIP: 1132991608
§ 2 POSTANOWIENIA OGÓLNE
-
Serwis przeznaczony jest wyłącznie dla:
- osób fizycznych, które ukończyły 18 rok życia i posiadają pełną, określoną wg przepisów prawa cywilnego, zdolność do czynności prawnych;
- osób prawnych lub jednostek organizacyjnych nie będących osobami prawnymi, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną; (każdy z osobna zwany dalej „Kupującym”). -
Zawartość Stronie Internetowej nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu kodeksu cywilnego, a jedynie stanowi zaproszenie do składania ofert.
-
Korzystanie ze Strony Internetowej wymaga akceptacji zapisów niniejszego Regulaminu.
§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
-
Adres e-mail: proseccovanszmaragdowy@gmail.com
-
Tel: 505-950-544
§ 3 WYMOGI TECHNICZNE
-
Dla prawidłowego funkcjonowania Strony internetowej potrzebne jest:
- Urządzenie z dostępem do Internetu
- Przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies. -
Dla złożenia zamówienia przez Stronę internetową, poza wymogami określonymi
w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.
§ 4 ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA
-
Ceny widoczne na Stronie internetowej za BOX są całkowitymi cenami w polskich złotych, w tym zawierają podatek VAT.
-
Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane na Stronie internetowej: cena za BOX oraz, jeśli w danym przypadku ma to zastosowanie, koszty dostawy towaru.
-
Złożenia zamówienia przez Kupującego jest równoznaczne z oświadczeniem Kupującego, o zobowiązaniu do odbioru przesyłki.
-
Złożenie zamówienia następuje poprzez wypełnienie Formularza Zamówienia na Stronie internetowej w zakładce „ZAMÓW BOX”.
-
Kupujący wybiera BOX z dostępnych na Stronie internetowej, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.
-
Zamówienie zostaje złożone w momencie wysłania uzupełnionego Formularza Zamówienia oraz zaakceptowaniu Regulaminu przez Kupującego.
-
Potwierdzenie przez Sprzedającego przyjęcia zamówienia oraz podanie numeru rachunku do płatności za zamówienie (wysłane w osobnej wiadomości) jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
-
Sprzedawca przekaże Kupującemu potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży na trwałym nośniku najpóźniej w momencie dostarczenia towaru.
-
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do minimalnej zmiany w wyglądzie i zawartości zamawianych BOX-ów. Prezentowane na Stronie Internetowej BOX-y są przykładowymi zestawami.
§ 5 PŁATNOŚCI
-
Jedyną dostępną metodą płatności za złożone zamówienie jest płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.
-
Po złożeniu przez Kupującego zamówienia zgodnie z procedurą opisaną w § 4 Regulaminu, na adres poczty elektronicznej Kupującego zostanie wysłane potwierdzenie złożenia zamówienia wraz z numerem rachunku bankowego Sprzedawcy w celu dokonania płatności za zamówienie.
-
Kupujący dokonując zakupów w Sklepie akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę.
§ 6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA
-
Zamówienie jest realizowane przez Sprzedawcę w momencie zaksięgowania na rachunku bankowym płatności od Kupującego.
-
Na realizację i Dostawę zamówienia Sprzedawca potrzebuje minimum 36 h od momentu zaksięgowania na rachunku bankowym płatności od Kupującego.
-
Zamówienia doręczane są od wtorku do niedzieli (6 dni w tygodniu).
-
Sprzedawca realizuje Dostawę za darmo wyłącznie na terenie Warszawy. Dostawa po za Warszawę wymaga kontaktu ze Sprzedającym i indywidualnej wyceny.
-
Sprzedawca ustala z Kupującym termin Dostawy po złożeniu zamówienia.
-
Kupujący potwierdza fakt, że zamówienie złożone i opłacone do godziny 19.00 (płatność zaksięgowana na koncie bankowym) danego dnia będzie dostarczone najwcześniej pojutrze (z wyłączeniem poniedziałków). Przykład: zamówienie złożone i opłacone we wtorek do godz. 19.00, dostarczone zostanie najwcześniej w czwartek.
-
Zamówienia doręczane są w określonym przedziale czasowym: 6:00-7:30 lub 17:00-22:00. W innych wypadkach niezbędny jest kontakt ze Sprzedawcą.
-
Doręczenie w Dzień Babci, Dzień Dziadka, Walentynki, Dzień Kobiet, Dzień Matki, Dzień Ojca. Sprzedający dokłada wszelkich starań, aby doręczyć BOX w wybranym przedziale czasowym, jednakże nie jest w stanie tego zagwarantować w każdym przypadku – pomimo dochowania standardu należytej staranności wymaganej od profesjonalisty - ze względu na dużą ilość realizowanych w te dni zamówień. W tych wypadkach niezbędny jest wcześniejszy kontakt ze Sprzedawcą.
-
Doręczenie w Nowy Rok, Trzech Króli, Wielkanoc, 1 Maja, 3 Maja, Boże Ciało, 15 sierpnia, 1 i 11 listopada, 25 i 26 grudnia. W niektórych przypadkach zamówienia z datą realizacji na te dni doręczane są roboczy dzień przed lub roboczy dzień po wskazanej dacie ze względu na czas pracy Sprzedającego. W tych wypadkach niezbędny jest wcześniejszy kontakt ze Sprzedawcą.
-
Doręczenia w pierwszy dzień roboczy następujący po dniu świątecznym, realizowane są po godzinie 18:00.
-
Aby zapewnić skuteczność realizacji zamówienia, niezbędny będzie telefon kontaktowy do Odbiorcy.
-
Odbiorca proszony jest o pisemne potwierdzenie odbioru zamówienia.
-
Doręczenie na adres prywatny lub firmy. Jeżeli Odbiorca jest nieobecny oraz nie ma z nim kontaktu, zamówienie przekazywane jest pełnoletniemu domownikowi lub recepcji do przekazania Odbiorcy. W takich przypadkach Sprzedawca nie jest w stanie zagwarantować pisemnego potwierdzenia odbioru zamówienia przez Odbiorcę.
-
Sprzedawca nie przekazuje Odbiorcy żadnych informacji o Kupującym. Jeżeli ma to zrobić, Kupujący proszony jest o przekazanie takiej informacji.
-
Odbiorca (wskazany przez Kupującego) ma prawo odmowy przyjęcia przesyłki, co oświadcza na potwierdzeniu doręczenia. Takie zlecenie uznajemy za zrealizowane.
-
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub niedoręczenie przesyłki wynikające z poniższych sytuacji:
-
nieobecność odbiorcy pod wskazanym adresem w czasie realizacji zamówienia zgodnie z umową z Kupującym
-
podanie błędnych danych adresowych przez Kupującego.
-
Kupujący może odebrać zamówienie osobiście w siedzibie firmy po wcześniejszych ustaleniach ze Sprzedawcą.
-
W przypadku wybrania odbioru osobistego przez Kupującego, zamówienie będzie gotowe do odbioru we wskazanym terminie realizacji zamówienia, a w przypadku gdy Sprzedawca wskazał termin wysłania zamówienia – w tym terminie.
§ 7 REKLAMACJE
-
Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia BOX-u bez wad.
-
W przypadku wystąpienia wady BOX-u Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
-
Na BOX zawierający bukiet z kwiatów Sprzedawca udziela gwarancji świeżości na okres 2-3 dni pod warunkiem ich należytej pielęgnacji. W przypadku składania reklamacji na podstawie gwarancji, Kupujący jest zobowiązany do poinformowania Sprzedawcy o wadzie BOX-u w terminie 3 dni od daty jego doręczenia. Zaleca się dostarczenie przez Kupującego za pośrednictwem poczty elektronicznej dokumentacji fotograficznej reklamowanego zamówienia wraz z opisem na adres: proseccovanszmragdowy@gmail.com
Sprzedawca jest zobowiązany do udzielania Kupującemu wszelkich wyjaśnień i instrukcji związanych z reklamowanym zamówieniem. Po upływie tego terminu rozpatrzenie reklamacji może nie być wykonalne. -
Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego BOX-u do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru na adres podany przez Sprzedawcę.
-
Sprzedawca przy wykonywanym zleceniu odpowiada za nie do wysokości wartości zamówienia.
-
Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
§ 8 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
-
Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.
-
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy:
-
W której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
-W której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia, tj. m.in. kwiaty cięte.
-W której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
-
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
- W którym Konsument wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie tego towaru.
- W którym Konsument wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta, weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno.
- Zawarcia umowy - w przypadku umowy o dostarczenie treści cyfrowych.
-
Aby Konsument mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w § 2 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub informacja przekazana pocztą elektroniczną).
-
Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na końcu Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
-
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Konsument wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
-
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości BOX-a będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Box-a.
-
Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu
-
Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument.
§ 9 POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE KUPUJĄCYCH NIEBĘDĄCYCH KONSUMENTAMI
-
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje podmiotowi innemu niż Konsument.
-
Wszelka odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Kupującego niebędącego Konsumentem jest wyłączona.
-
W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
§ 10 DANE OSOBOWE
-
Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Strony Internetowej jest Sprzedawca.
-
Dane osobowe Kupującego przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona na Stronie Internetowej.